Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Určitě bych přivolal sanitku, nemám bezhlavou důvěru k čemukoli co přijde mailem. Na druhou stranu, je fakt že čínská medicína na spoustu věcí funguje lépe než "západní". Jen je v tomto případě otázka, jestli má toto něco společného s čínskou medicínou. Mohl to být marný pokus čínské medicíny o řešení něčeho neřešitelného. Nebo to může do jisté míry fungovat, jeden nikdy neví. Nejsem určitě ten, kdo by to chtěl zkoušet, na druhou stranu pokud sanitka nejede, pár píchanců už nemůže ničemu uškodit ...

0 0
možnosti
Foto

:-) Myslím, že tato "čínská metoda" nemá s čínskou medicinou nic společného.;-)

0 0
možnosti
VV

Jsem dlouholetý kuřák a tak jsem bolest v hrudi při námaze přisoudil dýchacím cestám.V klidu přestala.Trvalo 14 dní, než jsem zašel k lékaři, abych se dozvěděl, že jsem prodělal infarkt.

Přitom si o sobě myslím, že mám igvé minimálně průměrné. Chcete-li IQ.

Určitě bych si nikdy nepíchal jehlou pod nehty. To snad ani nemůžete myslet vážně.

Zrovna tak nechápu, proč jsou občané káráni za používání antibiotik. Nejvíce antibiotik používají

a používali obvoďáci.

0 1
možnosti
Foto

:-) Domnívám se, že je pochopitelné, že tento návod nepodporuji. Navíc si myslím, že je dost lidí, kteří jsou ochotni "radám čínského profesora uvěřit". Toto mé podezření podporuje to, že se stále šíří!! Proto jsem napsal tento článek.

p.s. Kvůli "neindikovanému používání ATB jsou již od minulého století peskováni lékaři. Občané v tom jsou nevině.

luk:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Pane kolego, nejhorší na tom všem je, že tomu značná část obyvatel věří a místo možnosti dostat se včas do centra k trombolýze či selektivnímu odstranění trombu /což dnes již lékaři umí a jsou čím dál lepší/, podlehnou této pitomosti.

Svědčí o celkové úrovni inteligenceobčanů, kteří jsou schopni utratit za 10 minut 700,- Kč za rady televizní vědmy. /jinak ovšem 30,- Kč řešíme Ústavním soudem;-D/.

0 0
možnosti
Foto

No, nevím, kolik lidí by na takovou radu dalo, mám pochybnosti, jestli by se vůbec někdo takový našel. Není se čeho bát :-)

1 0
možnosti
Foto

Snad máte pravdu. Mluvil jsem s pár kamarády a považují ten návod za pěknou ......8-o. Některé lidi naštěstí odradí i bolestivost této "vědecké" metody. Dnes se mi ozvala jedna kamarádka, že ten návod jí přišel taky.

Upozorněte, prosím, Vaše kontakty na tuto zprávu.

Děkuji, luk:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS