Diskuse

Krůčky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Tohle je nejsmysluplnější blog ze všech tady, protože dává naději.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji:-). Taky jsem chvíli hledal (nadějnou budoucnost). Jak zpívá Mišík v "Kuřeti..." STÁLE  DÁL R^R^R^

luk

0 0
možnosti
HK

Preji vam hodne uspechu urcite dokazete mnoho dalsich veci VR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji:-). Dávám do kupy lidi, kteří chtějí pomoci všem po zdravotních tsunami. A snad se 'mnoho dalších věcí' podaří!

luk

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1077x
Jsem lékař - neurolog po cévní mozkové příhodě, založil jsem vlastní web www.pomrtvici.cz. I proto se více věnuji poškozením mozku, jejich prevenci, následným stavům a rehabilitaci. Nejvíce však mrtvici (cévní mozkové příhodě, iktu). Jako "kovářova kobyla" jsem byl mrtvicí "poctěn" . Stal jsem se dlouhodobým pacientem a díky tomu dovedu velmi dobře posoudit, jak Vám asi je. UPOZORNĚNÍ- Jsou to mé pocity, nikoliv všeobecně uznávané názory !!!