Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký den:-) Tento článek jsem napsal pro každého. Některé popsané zásady totiž neplatí jen v situaci "zdravý X nemocný". Když jindy je mezi sebou dodržují lidé málo, tak alespoň s blížícími se Vánoci by na ně zapomínat neměli. . . . Abyste je zvládli dobře ;-)V

luk

p.s. Je možné, že ke svému zvířecímu miláčkovi se chováte kolikrát lépe, než k vlastním dětem?!

0 0
možnosti
Foto

Zdravím a díky za připomenutí. Tohle sice už naštěstí neřešíme, ale byly okamžiky, kdy jsem si velmi uvědomovala důležitost těchto pár pravidel. Po mrtvici člověku není do smíchu (ani okolí), ale některé situace se opravdu musí poněkud zlehčit. Máma naštěstí humor neztratila, i když opravdový úsměv vyloudila až za dva roky po příhodě (mimika). Dneska už se směje, dokonce i sama sobě.

0 0
možnosti
Foto

Nádherný den Vám přeji. V pasti jsou obě  strany. Nemocný kolikrát produkuje nesrozumitelnou hatmatilku a přitom se zlobí, že mu nikdo nerozumí:-/8-o;-) Chce to hóóódně trpělivosti.

luk

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1077x
Jsem lékař - neurolog po cévní mozkové příhodě, založil jsem vlastní web www.pomrtvici.cz. I proto se více věnuji poškozením mozku, jejich prevenci, následným stavům a rehabilitaci. Nejvíce však mrtvici (cévní mozkové příhodě, iktu). Jako "kovářova kobyla" jsem byl mrtvicí "poctěn" . Stal jsem se dlouhodobým pacientem a díky tomu dovedu velmi dobře posoudit, jak Vám asi je. UPOZORNĚNÍ- Jsou to mé pocity, nikoliv všeobecně uznávané názory !!!