Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc dobře Vám rozumím. To, co jste prožil, Vám změnilo život. Jaká vzdálenost nás dělí od smrti, nemoci, života? Jenom zeď nemocnice nebo okýnko sanity. A ať děláte, co děláte, druhým lidem, pokud  to sami neprožili, to nesdělíte. Vy už máte nastavené jiné hodnoty...času, vztahu,  lidských možností. Fandím Vám!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za pochopení. Přestože se snažím, zkušensti jsou nepřenosné. Nesdělitelné

. To je stará pravda. ("Sytý hladovému nevěří" a spol.- je mnoho rčení). A taky, že prý nevyžádaná pomoc se může s nepochopením potkat. I dobře míněná.

luk

0 0
možnosti

J28a18n 22K34o25m66á44r95e41k

31. 1. 2013 10:18

je to takový uplakaný, máte špatné zkušenosti?

0 1
možnosti
Foto

Ona každá podobná příhoda vede spíše ke smutku. Jak uvádí jedno přísloví:"Těžko pochopí ten, který nebyl v mých botách". Tedy většina 'obyčejných občanů'. Bohudík. Nebo komu.  K 'uplakanosti' jsem měl kolikrát konkrétní důvody. Poznal jsem ale hodně i dobrých a nevzdávajících idí. Děkuji za ně. Pomáhají tím ostatním. I těm, kteří dosud k pláči důvod neměli.;-) Jsou ale bohužel i lidé, kteří situaci neunesou a zůstanou jen u slz.

2 0
možnosti
Foto

Zdravím a také si myslím, že největší potenciál je v lidech. Sebelepší nástroje a léky bez dobré nálady a pochopení jsou jenom půlka úspěchu.

3 0
možnosti
Foto

Nádherný den :-). Také cítíte z poznámky Jana Komárka úsměšek a ironii? Nebo se mi to jen zdá?

luk

2 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1077x
Jsem lékař - neurolog po cévní mozkové příhodě, založil jsem vlastní web www.pomrtvici.cz. I proto se více věnuji poškozením mozku, jejich prevenci, následným stavům a rehabilitaci. Nejvíce však mrtvici (cévní mozkové příhodě, iktu). Jako "kovářova kobyla" jsem byl mrtvicí "poctěn" . Stal jsem se dlouhodobým pacientem a díky tomu dovedu velmi dobře posoudit, jak Vám asi je. UPOZORNĚNÍ- Jsou to mé pocity, nikoliv všeobecně uznávané názory !!!