Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Omlouvám se, přeci jen jsem zůstal doktorem, nestal se ze mne matematik. Zkontroloval jsem si své děsivé statistické údaje na stránkách, kam vás odkazuji a má čísla jsou opravdu větší, než je realita. Nic to však nemění na nebezpečnosti této choroby. Četnost úmrtí v souvislosti s ní je opravdu mezi prvními třemi. A proto má můj blog význam.

:-)luk

1 0
možnosti
JS

Díky za tento článek. Velmi poučné.

1 0
možnosti
LT

Jen technická - 50.000 není 17.000 školních tříd, ale 1700, pokud budeme vycházet z předpokladu, že ve školní třídě není průměrně 2,9 žáka, ale 29 žáků :)

V

1 0
možnosti
Foto

;-) Děkuji za technickou. Na gymplu nás bylo 34 a i s naším minimálním počtem spolužaček (4) bychom ty počty zvládali hůře. Podstata není ale v mých přepočtech, ale počtech oficiálních :-)

0 0
možnosti
BP

je to tak,jak říkáte - člověk si začne vážit něčeho,až když to ztratí ...

Přeji Vám,abyste ztracené alespoň z části našel ...

3 0
možnosti
Foto

:-) Děkuji za přání :-)

luk

0 0
možnosti
KV

Než si ten blog dočtu, položím otázku .................. 50000 měsíčně = 600000 za rok = za 16,5 roku "dostane mrtvici" každý občan v ČR ..... Opravdu?

0 1
možnosti
BP

nečetl jste pozorně ...

0 0
možnosti
Foto

Konečně se dnes místo té hromady blogerských canců objevil článek, který je napsaný rozumně něco člověku dá. Pane autore, karma. R^

7 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že mé články začínají více číst i lidé, kterým jsou směřovány také. Zdravým,. . .  možná ohroženým. Tou mrchou zákeřnou. Ona se totiž neobjevuje nečekaně, ale její podlost spočívá v tom, že je nenápadná a záludná. Proto vás všechny budu udržovat v pozornosti i děsivými čísly.

luk

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1077x
Jsem lékař - neurolog po cévní mozkové příhodě, založil jsem vlastní web www.pomrtvici.cz. I proto se více věnuji poškozením mozku, jejich prevenci, následným stavům a rehabilitaci. Nejvíce však mrtvici (cévní mozkové příhodě, iktu). Jako "kovářova kobyla" jsem byl mrtvicí "poctěn" . Stal jsem se dlouhodobým pacientem a díky tomu dovedu velmi dobře posoudit, jak Vám asi je. UPOZORNĚNÍ- Jsou to mé pocity, nikoliv všeobecně uznávané názory !!!