Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Díky za ta pochopení.

1 0
možnosti
AT

Jsem po druhé operaci páteře,invalidní 1.stupně mi byl přiznán před první operací,po druhé operaci jsem žádal o navýšení,nechytal jsem se.Po měsíci třetí PN jsem byl předvolán před posudkového lékaře,ten doporučil-PN co nejdřív ukončit,vůbec ho nezajímalo,že jsem objednaný k neurologovi,atd.V pravé noze nemám cit,zakopávám,přidaly se křeče.

Přpadá mi to,že posudkový asi uznal že jsem simulant,nebo je přímým zástupcem Lurd,když tak zázračně uzdravuje.

Ještě že není u nás eutanázie,jinak by o tomto rozhodovali posudkoví a zravotní pojišťovny.

3 0
možnosti
DH

no a co by jsi chtel? plny duchod a cely zivot uz nic nedelat? no to by chtel kazdy

0 4
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1077x
Jsem lékař - neurolog po cévní mozkové příhodě, založil jsem vlastní web www.pomrtvici.cz. I proto se více věnuji poškozením mozku, jejich prevenci, následným stavům a rehabilitaci. Nejvíce však mrtvici (cévní mozkové příhodě, iktu). Jako "kovářova kobyla" jsem byl mrtvicí "poctěn" . Stal jsem se dlouhodobým pacientem a díky tomu dovedu velmi dobře posoudit, jak Vám asi je. UPOZORNĚNÍ- Jsou to mé pocity, nikoliv všeobecně uznávané názory !!!