Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Svátků je po celý rok hodně. Některé jsou společensky významnější, známější. Většina z nich je ale spojena s konkrétní osobou. Člověkem. Přináší-li i zprávu o přibývání denního světla je to fajn. Přání všem Luciím:-). A také všem, kdo mají slunce rádiR^

p.s. Předevčírem jsem se dozvěděl, že "kýč je kýčem také proto, že vyvolává libé pocity". Podle mne nepříliš vhodná charakteristika. Myslím, že svým přáním mohu radost udělat nejen Luciím. Tuto gratulaci však za kýč nepovažuji ;-)

1 0
možnosti
AV

Děkuji za vaše psaní - přečetla jsem si všechny blogy až teď.

Také jsem to zažila před více lety s blízkým příbuzným a všechny ty okamžiky se mi znovu vybavily. Nejvíc mi mluví z duše to "bejval dobrej". Tchán, který ještě o víkendu hrál šachový přebor, byl o pár dní později v nemocnici opravdu jen za ten "kus masa". A vlastně jsem se nikdy nedověděla, jak to vnímal on, protože ten těžký záchvat sice o celých devět let přežil, dokonce v dost slušné fyzické kondici - ale centrum řeči už nikdy nefungovalo.

Díky a hodně zdraví přeji.

1 0
možnosti
Foto

Hezký den přeji:-).

  V případě, že pacient neumí mluvit, neznamená to, že nevnímá. Určitě se snaží sdělit své pocity a přání, ale většinou neví, jak. V případě, že mu NEROZUMÍTE, bývá "oprávněně" rozloben, rozhořčen. "Jasně a zřetelně" vám přece sdělil, co chce. A Vy jste si "dovolili" nerozumět. Často se v tomto podobá malému dítěti. Na rozdíl od dítěte má ale pouze "zalepenou pusu". Komunikačních možností je více (kromě řeči i "řeč těla", psaní,...) . Pokud se budete snažit, určitě nějaký způsob naleznete. Mnoho štěstí.

Hlavně však respekt, trpělivost a vytrvalost.

luk

1 0
možnosti
Foto

Hezký den :-) Píši všem.

Také jsem byl kolikrát nemile překvapen. Pracoval jsem hodně let v Ústřední vojenské nemocnici a byl jsem zvyklý na "trochu" jiný přístup. Lidí k lidem. Pacient i příbuzní jsou myslící osobnosti. Tento postoj mi nyní často chyběl. Nejen ve vztahu ke mně. Vyjádření o "hadrech na podlahu", "kusu masa" a jiné, jsem zaslechl i od spolupacientů.

   Paní Alici- moje rodina si informace o mém stavu taky velmi obtížně získávala. S problémem špatné komunikace se setkávám často. Bohužel.

  "Odborný pohled" jistě přijde na řadu. Srozumitelný. Svůj web také píšu česky,... nikoliv "doktorsky".

  Také pro pana Biceru- hodně se snažím potlačovat své negativní dojmy.:-(Možná i to mi brání tomu, abych se v těchto souvislostech zmiňoval o konkrétních pracovištích. luk

1 0
možnosti
Foto

Doposud jsem věřil, že doktoři k doktorům mají kolegiální vztah. To, že se k nedoktorům chovají přezíravě je normální. Stejné povýšené chování se najde i u jiných profesí nebo mezi společenskými žebříčky. Ajťák se bude na člověka nechápajícího princip komputeru taky dívat jako na hňupa, bohatý bude pohrdat chudým a inteligentní bude shovívavý k hloupému a zdravý se bude cítit nadřazen nemocnému.

1 0
možnosti
Foto

Bohužel bych mohla také vyprávět, ze zkušenosti mamky.

1 0
možnosti
Foto

Ještě se přimlouvám, až se dostanete dál, vrazit do toho také ten odborný pohled.

Mě osobně šokovalo, jak s námi vůbec nikdo nekomunikoval, prostě tam ležel kus hadru, o který nejevil nikdo moc zájem. Proto jsem to denně hlídala.

1 0
možnosti
FH

F19e42l43i71x 54H94o66r86á56k

10. 12. 2012 9:27

Tak to je ovšem síla. Nechce se mi tomu ani věřit. Vždyť se klade takový důraz na to, že léčba CMP je tím úspěšnější, čím dříve se s ní začne! 8-o

1 0
možnosti
Foto

Moje mysl se brání uvěřit, co ve vašem blogu čte

2 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1077x
Jsem lékař - neurolog po cévní mozkové příhodě, založil jsem vlastní web www.pomrtvici.cz. I proto se více věnuji poškozením mozku, jejich prevenci, následným stavům a rehabilitaci. Nejvíce však mrtvici (cévní mozkové příhodě, iktu). Jako "kovářova kobyla" jsem byl mrtvicí "poctěn" . Stal jsem se dlouhodobým pacientem a díky tomu dovedu velmi dobře posoudit, jak Vám asi je. UPOZORNĚNÍ- Jsou to mé pocity, nikoliv všeobecně uznávané názory !!!