Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdá se, že jste se rozhodl dávat nám to po malých dávkách, abychom to mohli pořádně vstřebat. Jak se říká "dobrého pomálu". :-)

2 0
možnosti
Foto

Hezký den. Dávkuji hlavně proto, abych nezahltil. "Zážitek" je to opravdu silný. A neskončil. Ale snažím se plavat, ...'dyž už 'sem do tý vody spad'

luk

1 0
možnosti
Foto

http://alicebaresova.blog.idnes.cz/c/187577/Muj-okamzik-prozreni.html

Držím palce. Mám mamku také po mrtvici, bohužel s nevratnými změnami.

1 0
možnosti
Foto

V DĚKUJI V všem, kteří čtou mé vyprávění, rady a komentáře. Čím více bude diskutujích, tím větší šance, že podobných příběhů, jako ten můj, bude méně.

Paní Alice. Děkuji za pěknou adresu. (mimochodem, sluší Vám to:-))

0 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1077x
Jsem lékař - neurolog po cévní mozkové příhodě, založil jsem vlastní web www.pomrtvici.cz. I proto se více věnuji poškozením mozku, jejich prevenci, následným stavům a rehabilitaci. Nejvíce však mrtvici (cévní mozkové příhodě, iktu). Jako "kovářova kobyla" jsem byl mrtvicí "poctěn" . Stal jsem se dlouhodobým pacientem a díky tomu dovedu velmi dobře posoudit, jak Vám asi je. UPOZORNĚNÍ- Jsou to mé pocity, nikoliv všeobecně uznávané názory !!!