Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejen Jara RANK.

 Léčba antitrombotiky je velmi úspěšná, pokud je zahájena opravdu včas. Je použitelná ale bohužel pouze tam, kde je co "rozpustit". Tam, kde došlo k ucpání příslušné cévy. Nedošlo-li k výraznějšímu poškození mozkové tkáně bývá úprava stavu dobrá. Je ale vcelku zbytečná u mozkových příhod, kde dojde k poruše zásobení kyslíkem z jiných příčin.(podrobněji můj web: http://www.pomrtvici.cz/news/mrtvice/). Srozumitelně.

0 0
možnosti

R^ a hlavně hodně zdraví:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) DĚKUJI za palce a přání.R^

0 0
možnosti

J57a27r30a 96R72a78n55k

5. 12. 2012 16:54

Pokud se pacient dostane do dvou hodin do nemocnice, sance jsou velike, v Kanade se dava  TPA - tissue plasminogen activator, ktery ma rozbourat krevni srazeninu (trombosu), ale Vy nam urcite muzete vysvetlit vice. Blahopreji, zda se, ze jste zvitezilR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 38
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1077x
Jsem lékař - neurolog po cévní mozkové příhodě, založil jsem vlastní web www.pomrtvici.cz. I proto se více věnuji poškozením mozku, jejich prevenci, následným stavům a rehabilitaci. Nejvíce však mrtvici (cévní mozkové příhodě, iktu). Jako "kovářova kobyla" jsem byl mrtvicí "poctěn" . Stal jsem se dlouhodobým pacientem a díky tomu dovedu velmi dobře posoudit, jak Vám asi je. UPOZORNĚNÍ- Jsou to mé pocity, nikoliv všeobecně uznávané názory !!!